2008. július 9., szerda

A szégyen fegyvere


"... a tojásdobálás a véleménynyilvánítás általánosan elfogadható formája ..."
Ügyészség, Magyarország, 2008
No comment ...

Nézz a tükörbe és lásd hogyan loccsan szét saját arcodon minden egyes elhajított tojásod. Ígérem felemelő élmény lesz.
Majd kérdezd meg magadtól, hogy miért?
Miért kapod ezen tojásokat vissza?

Én csak saját válaszomat adhatom neked. Ígérem meg is magyarázom

Az ember definíciója, szerintem: homo sapiens, egyéni individuum, gondolkodó, születésétől haláláig megpróbál normarendszer szerint élni, így többek között másokat és a közt nem károsítja illetve elfogadja, hogy léteznek más emberek, más fajta emberek, legyen az

férfi vagy nő (vagy vallja magát bármelyiknek);
fiatal vagy idős;
magas vagy alacsony, törpe vagy óriás;
barna, szőke, vörös, fekete, kopasz;
magyar, zsidó vagy cigány;
kék, szürke vagy éppen zöld szemű;
hetero-, homo-, bi- vagy transzszexuális;
vékony, átlagos vagy molett;
...

Ha a fenti definíció igaz, akkor sok ember van. És sok emberként is viselkedik.

És ha ez nem tetszik nyugodtan kiabálhatod nekem kedvenc rigmusaidat, melyeket ordítottál a kordonokat bontva. Lehetek egyszerűen senki vagy mocskos buzi, és el is takarodhatok, ha úgy szeretnéd. Gondolhatsz és kiabálhatsz bármit. Nekem elég az, hogy embernek tartom magam, és engem is embernek tartanak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Minden szóval egyetértek.

Ami különösen fájdalmas,hogy az egyházak ostoba,cinkos módon hallgatnak. Mind.
Csak reménykedni lehet,hogy odafönn az Úr majd egyenként számonkéri rajtuk...