2008. június 19., csütörtök

A cenzúra "áldozata" ...



Te ugyanúgy akarsz, ahogy én téged
És éjjel az ágyban is ugyanazt érzed
Én látom a szemeden, ha nem is mondod
Őrültek vagyunk és nem bolondok

Nem kell más, úgy csókolnám a szádat,
Letépném az összes ruhádat,
Ahogy azt nem csinálta még más,
Nem kell más, amikor a szemembe nézel,
majd attól a tűztől égsz el,
Amit te bennem gyújtottál,
És nem kell más

Ugye játszottál már a gondolattal,
Hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal,
Édes hangod a fülembe súgja,
Hogy nem volt elég, csináljuk újra

Nem kell más, én mint egy állat
elevenen felfalnálak,
Miközben szétszakítanál,
Nem kell más
Én nem sokat kérek,
Nyelvem hegyén a véred,
Te pedig a torkom harapd át,
És nem kell más

Édes hangon a fülembe súgod,
engem akarsz a régit unod.

Nem kell más, úgy kívánom a szádat,
Csókolni a kezed, a lábad,
Érezni a bőröd illatát,
Nem kell más
Jó a kocsiban, a kádban,
Jó a fűben, az előszobában
Nekem mindegy hol jön ránk

Nem kell más
Nem értek a szóból
Sose legyen elég a jóból
Örökre elcsábítottál
Nem kell más
Úgy akarlak téged
Nem érzed, megőrülök érted
Adj hát nekem egy éjszakát
És nem kell más, nem kell más, ...

Road: Nem kell más
www.road.hu

Ezúton is köszönet L-nek, hogy felhívta a figyelmem a bandára ;)

Nincsenek megjegyzések: